ЯК ВИБРАТИ ГЛУШНИК ДЛЯ ЛЕГКОВОГО АВТОЯкщо одного чудового ранку Ваш автомобіль став ні з того ні з цього видавати звуки як болід Формули-1, то можемо Вам поспівчувати - у вас прогорів глушник. Причин поломок глушника безліч, починаючи від постійного впливу надзвичайно високих температур та вібрацій, закінчуючи звичайним механічним пошкодженням. Повірте нашому досвіду – найкращий вихід із цієї ситуації – заміна глушника.

Чому одразу заміна? Цілком резонне питання, яке постійно задають відвідувачі нашого СТО. Відповідаємо – якщо вже є пошкодження, які впливають на роботу глушника, то рано чи пізно «зачинені» частини зазнають впливу корозії, яка досить швидко пошириться на всю деталь. Саме тому рекомендується заміна глушника повністю, а чи не частинами.

На українському ринку автозапчастин для вихлопних систем представлено чимало виробників і торгових марок – одні виготовляють продукцію високої якості інші не дуже, ім'я одних у всіх на слуху, інші можуть бути зовсім не відомими... Як не заплутатися в цьому різноманітті і як вибрати глушник дійсно хороший?

ГЛУШНИК ЯК ПІДІБРАТИ ПРАВИЛЬНО?

Насамперед – один з основних критеріїв, на які спираються звичайні автолюбителі, які хочуть купити глушник – ціна. Тут не все так однозначно, як може здатися одразу. Як Ви думаєте – якісна деталь від відомого виробника, яка має бути виготовлена з якісного металу – хіба може коштувати підозріло дешево? Правильно – не може! Швидше за все – це буде контрафактна продукція, яка зовсім не може відрізнятися якістю. Тому питання ціни відкладемо на останній етап, зараз розглянемо інші параметри, якими слід керуватися при виборі глушника.

Також, ми не будемо розглядати питання вибору глушника за розміром, звуком, маркою авто, об'ємом двигуна тощо. Припустимо, що ці критерії нам відомі, і з цим ми вже визначилися.

Потрібно запам'ятати – основний критерій якісної вихлопної системи – матеріал, з якого виготовлені його вузли, в цьому випадку матеріал виготовлення глушника. Він може виготовлятися з:

  • Звичайною «чорної» сталі;
  • Нержавіючої сталі;
  • Алюмінійованої сталі.

На сьогодні, глушники із чорної сталі вже майже не виробляються (хіба ще десь у Росії). Європейські виробники повністю перестали виробляти такі деталі, оскільки глушники із чорної стали зовсім не довговічні (термін їхньої служби часто становив не більше одного року). Але все одно у продажу ще можна зустріти сталеві глушники, наприклад, на ВАЗ, калину, пріору і т.д.

Оптимальним співвідношенням ціни до якості та терміну використання можуть похвалитися глушники з алюмінійованої сталі, адже цей матеріал набагато стійкіший до корозії, довговічний, і не набагато дорожчий за звичайну сталь. Якісний алюмінійований глушник, наприклад, глушник польського виробника Polmostrow, може прослужити Вам до 5-6 років.

Оптимальним співвідношенням ціни до якості та терміну використання можуть похвалитися глушники з алюмінійованої сталі

При виборі глушника з алюмінійованої сталі зверніть увагу на колір – якісні алюмінійовані глушники мають рівний білий відблиск майже як в алюмінію. Існують також глушники, виготовлені з алюмінійованого металу з домішками сплаву цинку – колір тоді буде блискучим, схожим на цинковану бляху.

Ніколи не плутайте алюмінійований глушник із фарбованим глушником із чорної сталі. Їх покривають фарбою, переважно сріблястого відтінку, виключно для того, щоб вони не почали іржавіти ще до продажу.

Глушники виготовлені з нержавіючої сталі – рідкість, у продажу зустрічаються нечасто, переважно як оригінальні запчастини відомих виробників. Коштують нержавіючі глушники чималу суму – ціна може сягати кількох тисяч гривень.

Ще одним важливим фактором, який впливає на якість глушника, є внутрішня будова. Зовнішня подібність глушників різних виробників ще означає, що вони однакові по конструкції. Глушники можуть відрізнятися:

  • Якістю внутрішніх перфорованих трубок;
  • Внутрішнім об'ємом;
  • Наявністю чи відсутністю двошарового корпусу;
  • Термостійкістю внутрішнього звукопоглинального наповнювача тощо.

Несумлінні виробники, часто з метою економії, спрощують конструкцію глушника, зменшують обсяг банки, що негативно відбивається на його властивості проводити через себе потік вихлопних газів. Також нерідкі випадки використання дешевого низькоякісного наповнювача, що призводить до зменшення шумопоглинання і виникнення так званого ефекту «барабана».

НА ЩО ЩЕ ОРІЄНТУВАТИСЯ ПРИ ВИБОРІ ГЛУШНИКА?

Купуйте глушник у перевірених місцях та по можливості в офіційних представників виробника. Тільки тут Ви зможете бути впевненим, що вам продадуть не підробку.

По можливості купуйте глушник там, де одразу можна його встановити, що дасть додаткову впевненість в якості запчастини, яку й одразу перевірте у роботі.

Просіть у продавців сертифікати на продукцію. Усі серйозні продавці, які торгують запчастинами та цінують свою репутацію, повинні мати сертифікати на продукцію від виробників.

Ну і закінчуючи тему скажемо – вибираючи якісний глушник слід звернути увагу ще на такі зовнішні ознаки:

  • Якісний глушник завжди матиме розмір та форму максимально наближені до оригінальної запчастини.
  • На якісно виготовленому глушнику на зварних швах не повинно бути видимих складок.
  • Так заведено, що на якісних запчастинах виробник завжди видавлює під пресом свій штамп, логотип чи знак торгової марки, а не клеїть бирку чи іншу наклейку.
  • Ну і в жодному разі не слід купувати глушники зі сколами, слідами деформації, пофарбовані сріблянкою тощо. Як правило, неякісні товари майже завжди не придатні для експлуатації.

Так заведено, що на якісних запчастинах виробник завжди видавлює під пресом свій штамп, логотип чи знак торгової марки, а не клеїть бирку чи іншу наклейку

 

Підсумовуючи написане, після того, як визначилися з вибором, прочитайте в мережі відгуки про того чи іншого виробника глушників, ознайомтеся з ціновими пропозиціями, порівняйте скільки та у кого що коштує. Гарантуємо – після цього ви зробите свій вибір на користь інтернет-магазину Demi Motors, адже ми завжди можемо запропонувати кращу ціну, оскільки є прямими імпортерами глушників польського виробника Polmostrow, а також самі є виробниками обладнання для вихлопних систем.