Що робити якщо каталізатор забився або зламався?
У даній ситуації кращим рішенням буде провести діагностику та виявлення поломок яких може зазнати каталізатор. Основними ознаками забитого каталітичного нейтралізатора є:
- двигун після запуску відразу глухне;
- повільний розгін транспортного засобу;
- натискуючи на педаль газу можна відчути опір;
- збільшення витрат пального;
- при запуску холодного двигуна можна відчути різкий неприємний запах;
- витрата мастила зростає;
- світиться індикатор перевірки двигуна.
Діагностувати несправність можна самостійно, але потрібно підняти машину на кронштейні та зняти деталь. Для кращого огляду потрібно посвітити ліхтариком у внутрішню частину каталізатора, щоб візуально визначити поломку. Також каталітичний нейтралізатор може видавати неприємний запах, що відразу можна відчути.
Крім того, можна підставити руку до вихлопної труби, тактильно визначаючи відчуття опору. Якщо воно є, каталізатор в порядку, якщо немає – тоді він зламався.
Визначивши несправність, необхідно негайно з’ясувати її серйозність. Якщо каталізатор трохи засмітився, можна спробувати його очистити спеціальними засобами. Тоді можна ще деякий час їздити з ним.
При серйозній несправності або оплавленні необхідна заміна цієї деталі. Невчасний ремонт або заміна можуть привести до збільшення витрати палива та інших складнощів під час руху. Також, проводити установку нового каталізатора можна самостійно, маючи навички зварювальних робіт. Якщо їх немає, то краще скористатися послугами професіоналів.
Чи варто міняти несправний каталізатор на новий?
Універсальним рішенням буде замінити каталітичний нейтралізатор на новий, оригінальний, він прослужить тривалий час і відмінно виконуватиме свої функції. Проте, така заміна коштуватиме чималих грошей, і не завжди з’являється така можливість. Якщо грошей на нову деталь немає, необхідно шукати відповідні альтернативи.
Ще одним варіантом рішення буде установка універсального каталізатора, він коштує дешевше, так само як і його установка. Даний варіант буде непоганим рішенням, якщо немає можливості купити новий оригінальний каталізатор.
Проте існує і негативна сторона процесу заміни несправної деталі на нову. Перш за все, це вірогідність придбати підробку. Насправді дуже часто водії купують неоригінальні запчастини, навіть не підозрюючи це. В результаті каталізатор служить недовго, виходячи з ладу набагато швидше, ніж попередній. Тому, міняти дану деталь на нову варто обережно, з ретельністю вибираючи необхідну запчастину.
Альтернативні методи розв’язання проблем із заміною каталізатора
Більш оптимальним варіантом для заміни каталізатора буде встановлення стронгера або полум’ягасника. Така модернізація вихлопної системи має ряд переваг, серед яких доступність і надійність конструкції.
У чому відмінність стронгера від полум’ягасника? Справа в їх внутрішній конструкції. Полум’ягасник обладнаний перфорованою трубою, він добре глушить, роблячи звук тихіше, резонуючи його при проході через отвір. Стронгер відрізняється лускатою структурою, він створює перешкоду зворотному всмоктуванню відпрацьованих газових речовин в циліндр. Крім того, з його допомогою вихлопи виходячи по каналу закручуються довкола своєї осі, це дозволяє значно збільшити швидкість виведення вихлопів з системи, зменшуючи тиск.
Особливості полум’ягасників
Універсальним рішенням для вихлопної системи буде установка полум’ягасника. Завдяки спрощеній конструкції деталі, всі вихлопи отримують понижений опір, збільшуючи потужність двигуна і динаміку машини. Тому монтаж полум’ягасника зараз дуже популярний серед автомобілістів, що вважають за краще проводити тюнинг свого авто.
При виборі деталі важлива якість її виконання і матеріал. Якісні полум’ягасники виконані з 2-слойним корпусом зі сталі вищої якості, що має антикорозійну поверхню. Дуже популярні деталі з алюмінійованої сталі.
Переваги полум’ягасників:
- виключається виникнення корозії та швидке прогорання;
- збільшення потужності авто від 1 до 5 кінських сил;
- доступність для покупки та установки.
Замінити каталізатор на полум’ягасник нескладно. Важливо встановлюючи його в нові автомобілі, провести додаткові маніпуляції ПО, або ж вмонтовувати спеціальну обманку для датчика лямбда-зонд.
Встановлюємо стронгер
Відмінною альтернативою каталізатора в авто є стронгер. Це устаткування вварюється у вихлопну систему авто, роблячи процес виведення газів вигіднішим і безпечнішим.
Зовні стронгер виглядає як металева труба, в якій вмонтована спеціальна спіраль. Така конструкція робить його безпечнішим у використанні у вихлопній системі авто.
Серед переваг деталі розрізняють зниження навантаження на двигун, а також високу продуктивність і бюджетність даного елементу. Проте, варто врахувати, що під час заміни частин вихлопної системи потрібно правильно встановлювати всі деталі. Адже неправильна установка може мати несприятливі наслідки використання транспортного засобу.
У результаті, варто відзначити, що якісніше і швидше рішення для вихлопної системи автомобіля буде використання стронгера або полум’ягасника. З їх допомогою можна істотно заощадити на ремонті, зробивши конструкцію безпечнішою і надійнішою.
Колекторний полум’ягасник – нова альтернатива звичайним замінникам нейтралізатора
Але тепер існує ще один варіант заміни непрацюючого каталізатора — колекторний полум’ягасник. Відразу варто сказати, що хоч деталь і буде дещо дорожче звичайного стронгера або полум’ягасника, але це буде куди цікавіший варіант. І яка б ціна на нього не була, це все одно не порівнятися з вартістю нового каталізатора.
Що таке колекторний полум’ягасник?
Колекторний полум’ягасник або колекторний іскрогасник є, за декількома виключеннями, продуктом, який виготовлений за принципом резонатора, одна з нижньої частини колекторного розрядника складається з воронки. Сам полум’ягасник поділений на внутрішню частину — воронку дна, що йде в перфоровану пряму трубу, і зовнішню — банку самого полум’ягасника.
Всі деталі, з яких складається колекторний полум’ягасник, виготовлені повністю з жароміцної нержавіючої сталі, яка може протистояти високим температурам і дії інших руйнівних чинників.
Для чого потрібний колекторний полум’ягасник
- знижує температуру вихлопних газів при русі по тракту, що дозволяє збільшити тривалість роботи резонатора і глушника після видалення каталізатора;
- компенсує низькі пікові частоти, що виникають при детонації паливної суміші в камері згорання двигуна, це допомагає зробити звук роботи вашого автомобіля трохи тихіше;
- трохи знижує швидкість відпрацьованих газів, що знижує навантаження на резонатор.
Таким чином, трохи переплатив за колекторний полум’ягасник, ми отримуємо декілька корисних якостей, які не доступні звичайним замінникам каталізаторів.
Де купити полум’ягасник колекторний?
Купити колекторний полум’ягасник можна на нашому сайті. Слід сказати, що це новинка нашого власного виробництва, який ми продаємо під торговельний маркою DMG.
Цей продукт виконаний згідно з європейськими нормами та стандартами, з високоякісною нержавіючої стали. Колекторний полум’ягасник DMG настільки добре себе зарекомендував в роботі, що вже став хітом продажів в Україні. І напевно, не буде зайвим ще раз нагадати, що лише на сайті Demimotors.ua ви зможете купити полум’ягасник колекторний DMG за найнижчими цінами.