Гофра глушника, коли потрібно встановити
Тепер ви знаєте, для чого потрібна гофра глушника вихлопної системи, тому можна детальніше зупинитися на особливостях її конструкції. Вона є витягнутим об’єктом циліндрової форми з гнучкою поверхнею, до складу якого входить тонке сталеве обплетення з нержавіючого матеріалу, внутрішній захист і невелика трубка гофрованої форми. Секретом ефективності даного пристрою є те, що воно відрізняється еластичністю, а не жорсткістю. Як результат, коливання гасяться дуже швидко, запобігаючи серйозним поломкам вихлопної системи.
Порядок встановлення гофру
Розібратися з тим, для чого гофра для глушника використовується в конструкції автомобіля, зовсім нескладно, якщо оцінити ризики, що виникають при її відсутності. Неконтрольовані вібрації від двигуна в першу чергу передаються на елементи вихлопної системи транспортного засобу, поступово виводять її з ладу, а також в прямому розумінні розхитують кузов автомобіля. З часом вихлопна система стає крихкою і сприйнятливою навіть до невеликих поштовхів. Варто відзначити, що установка гофри є досить простою і недорогою процедурою, але комплексний ремонт системи вихлопу обійдеться споживачеві в рази дорожче.
Висновок
З всього цього можна зробити висновок про те, для чого потрібна гофра глушника. Таке просте, але функціональне доповнення потурбується про тривалу і безпечну експлуатацію автомобіля. Як правило, машини середнього і бізнес-класу мають гофру в штатній комплектації, але в інших випадках автолюбителям доводиться думати про це самостійно:
Машини марки ВАЗ. На жаль, виробник не потурбувався про те, щоб такі автомобілі були обладнані гофрую глушника. За наявності досвіду і спеціального устаткування приварити гофру можна і самостійно, але краще звернутися за допомогою в сервісний центр.
Старі іномарки. Деякі автомобілі іноземного виробництва також позбавлені такої конструктивної переваги. Заповнивши недолік, ви зможете надовго забути про дорогий ремонт вихлопної системи, а також істотно продовжите термін експлуатації свого залізного коня.
Тюнинговані автомобілі з форсованими двигунами. Такі машини зазвичай працюють на високих потужностях, а система вихлопу терпить дуже серйозні фізичні навантаження. Саме тому для них наявність гофри є не просто бажаним пунктом плану, а життєво важливою модифікацією. Гофра глушника завжди буде особливо актуальною для дизельних автомобілів, які працюють в умовах підвищеної вібрації.
З-за випадкових ударів, проблем в роботі каталізатора чи подушки двигуна гофри глушників нерідко виходять з ладу. Ремонтувати такі елементи вихлопної системи досить складно і недоцільно, тому все зводиться до простої заміні старого компонента новим. Несправну гофру відрізують за допомогою болгарки, а на її місце приварюють нову.