Пн-Пт: 09:00 - 17:30 |
Сб: 09:00 - 14:00 | Нд: Вихідний

Замовити підбір вихлопної системи чи запчастини

Напишіть дані свого авто та потрібну запчастину, а наші спеціалісти виконають для Вас підбір

/
/
Особливості вихлопної системи дизельних авто

Особливості вихлопної системи дизельних авто

Ні для кого не секрет, що автомобілі, які оснащені дизельним двигуном з кожним роком стають популярнішими. Причому попит зростає не лише на комерційні авто, але і на легкові дизельні автомобілі. І це не дивно, адже авто обладнане двигунами на дизель, володіють деякими безперечними перевагами перед бензиновими, серед яких можна виділити такі, як високий обертовий момент, велика потужність, економічність і довговічність. Але, оскільки будова таких двигунів дуже сильно відрізняється від будови бензинових, так і конструкція вихлопної системи дизельного автомобіля володіє своїми відмінностями та особливостями. Якими саме, розповімо в цьому матеріалі.

Сажовий фільтр – каталізатор вихлопної системи дизельного автомобіля

Сажовий фільтр ще називають – каталізатор вихлопної системи дизельного авто. Почнемо, напевно з основної його відмінності від каталітичного нейтралізатора бензинового авто. У сучасних вихлопних системах дизельних автомобілів має бути присутній сажовий фільтр, який є аналогом каталізатора в автомобілів на бензині.

По своїй внутрішній будові, сажовий фільтр складається з дрібних каналів, так званих «стільників», через які проходять відпрацьовані гази з двигуна. Під час проходження через соти, гази очищаються від сажі (сажа просто осідає в каналах фільтра) і очищені гази виводяться далі по вихлопній системі.

Сажовий фільтр досить «капризний» в обслуговуванні й зовсім не дешевий. А все тому, що під час очищення вихлопних газів, фільтр забивається. Для його очищення існує процес так званої «регенерації». Регенерація – це, коли центральний блок управління дизельного двигуна подає паливо так, щоб воно догорало у вихлопній системі. І під взаємодією високих температур, сажа просто вигоряє і фільтр очиститься. Цей процес завжди супроводжується підвищеною димністю вихлопу і триває в середньому близько 5 хвилин.

Але вся проблема в тому, що в реальних умовах не завжди процес регенерації проходить успішно. Часто буває так, що вся сажа просто не встигає вигоряти й рано чи пізно сажовий фільтр вихлопної системи дизельного авто просто забивається. На початкових стадіях забруднення фільтр можна промити, але коли він забруднений досить сильно, допоможе лише заміна на новий.

Вібрація – основний ворог вихлопної системи дизелів

Вібрація – основний ворог вихлопної системи дизелів

Дизельні двигуни в процесі своєї роботи створюють набагато більшу вібрацію чим бензинові. Тому надзвичайно важливо приділити увагу стану і якості гофри вихлопної системи. Як відомо, основним завданням гофри є саме запобігання передачі вібрації від двигуна до вихлопної системи, то у випадку дизелів, це надзвичайно важливо.

Загалом, вихлопні системи автомобілів з дизельними та бензиновими двигунами схожі, хоча не однакові. Як це не парадоксально звучить, але вихлопні системи дизельних авто набагато менше схильні до прогорання. Тому що температура тепловіддачі під час процесу горіння солярки менше ніж бензину. Також звук вихлопу дизелів тихіший, ніж в бензинових двигунів, і досить добре піддається процесу тюнингу.

Якщо Ви власник автомобіля з дизельним двигуном і хочете, щоб вихлопна система служила довго і якісно, то головне деколи придивляйтеся до стану гофри вихлопної системи, і завжди доводьте процес регенерації до кінця (якщо він почався, то не потрібно глушити авто) і Ваш дизель ще довго бігатиме без ремонту.

Рубрика: Блог
Поділитися
Facebook
Telegram
Twitter
Замовити підбір вихлопної системи чи запчастини