За рахунок чого гасяться вібрації у вихлопній системі?

Двигун завжди генерує певні вібрації, які передаються на всю вихлопну систему автомобіля. І якщо вихлопна система не встановлена належним чином, вібрації можуть стати причиною появи тріщин в найбільш вразливих місцях вихлопної системи, наприклад, в місцях зварних швів. Взагалі, вібрації у вихлопі можуть повністю зруйнувати відмінний автомобіль. Пам’ятаєте, якою б вражаючою не була ваша машина, коли ви вперше побачили її, виходячи з салону або гаража, навіть щонайменша вібрація змусить випадкового слухача звернути увагу на ваш автомобіль, і, на його думку, він виглядатиме несправним. Щоб запобігти цьому, вам потрібно видалити всі вібрації. На щастя, багато з цих вібрацій дуже легко зрозуміти, якщо ви зможете знайти джерело шуму.

У чому полягають основні несправності?

Вібрації у вихлопній системі – це незначні зміни, які можуть стати причиною поломки транспортного засобу. Їх визначити легко, навіть звичайному автомобілісту, прислухаючись до автомобіля для з’ясування джерела шуму.

Розрізняють два можливі види вібрацій:

  • Р-хвилі, вони виходять від вихлопної труби, відрізняються рухливістю, рухаючись по всій системі вихлопів. Вони дуже гармонійні та, одночасно, швидкоплинні, тому їх важко визначити під час руху транспортного засобу;
  • вібрації від двигуна з-за затягування. Вони легко викликають розхитування вихлопної труби, створюється чіткий і різкий шум.

Причиною виникнення подібних звуків і вібрацій буде вихід з ладу кріпильних елементів – гумок, хомутів і інших запчастин. Все залежить від складності поломки й інтенсивності видаваного звуку. У будь-якому випадку, визначивши несправність, необхідно швидко її виправити. Зламані або неякісні елементи кріплень і затисків можуть стати головною причиною виникнення поломки у вихлопній системі. Ослаблення даних запчастин якраз і створює вібрації, які мають подібну з двигуном частоту.

Зламані або неякісні елементи кріплень і затисків можуть стати головною причиною виникнення поломки у вихлопній системі.

Неякісні кріпильні елементи можуть привести, в більшості випадків, до виникнення шумів і вібрацій. А в разі їх поломки або повного зносу, вся вихлопна система може втратити стійкість, розхитуватиметься при запуску і роботі двигуна. У такій ситуації можна почути чітко виражений стук при збільшенні обертів.

Можливі варіанти кріплень

кріпильні елементи. З їх допомогою здійснюється кріплення окремих частин або всієї системи виведення відпрацьованих газів.

Розрізняють наступні типи кріпильних елементів:

  • підвіски гумові;
  • кільця;
  • пружини;
  • підвіси резонатора;
  • хомути;
  • підвіси глушника;
  • муфти;
  • прокладки;
  • фланці;
  • кронштейни.

Всі вони належать до кріпильних елементів вихлопної системи автомобіля, виконуючи важливу функцію – відведення відпрацьованих газів, виключаючи появу вібрацій і інших шумів.

Проводячи ремонт вихлопної системи автомобіля або в разі її повної заміни, необхідно придбати одні з дуже важливих запасних частин – кріпильні елементи. З їх допомогою виробляється кріплення окремих частин або всієї системи виведення відпрацьованих газів.

Одними з основних кріпильних елементів вважаються кріпильні гумки, вони використовуються для фіксації елементів та частин вихлопної системи. Хомути застосовують для концентричного або раструбного об’єднання трубок, їх наявність і справність не менш важливі. А ось прокладки використовують для того, щоб герметизувати фланцеві з’єднання.

Одними з основних кріпильних елементів вважаються, вони використовуються для фіксації елементів та частин вихлопної системи.

Інші елементи мають також не менш важливе призначення, виконуючи свої функції злагоджено і якісно. З їх допомогою надається надійність і відмінна фіксація всієї конструкції вихлопної системи, роблячи пересування в автомобілі безпечним.

Відмінні особливості кріпильних гумок

Основне призначення гумок полягає в кріпленні глушника під днищем транспортного засобу. Вони забезпечують міцність і надійність кріплення всієї конструкції глушника, одночасно запобігаючи появі вібрацій, які передаються на вихлопну систему від коливань кузовної частини. Дані коливання, своєю чергою, передаються у зворотний бік, від двигуна і коробки передач до глушника.

Конструкція кріплення може бути різною, оскільки глушник часто кріпиться в різних частинах під днищем – це виглядає таким чином: дві кріпильні гумки використовуються для кріплення головного глушника. Однією деталлю кріпиться середній глушник або резонатор, а інша призначена для фіксації приймальної трубки глушника, яка ближче розташовані до двигуна.

Знос гумки легко визначається, перш за все, під час їзди. Особливо під час набирання швидкості або різких гальмувань добре прослуховуються своєрідні стуки під днищем. Ще однією ознакою зносу є похитування глушника, якщо його погойдати руками.

Під час проведення ремонту рекомендується замінювати всі кріплення, адже їх знос не менший. Це допоможе уникнути поломки транспортного засобу в майбутньому, тому варто купувати та замінювати відразу всі елементи, обов’язково якісного виконання.

Рубрика: Статті
Поділитися
Facebook
Telegram
Twitter
Консультація
Залиште свої контактні дані нижче у формі. Ми зв'яжемось з Вами та надамо необхідну інформацію
Телефонуйте
Пишіть нам у месенджери
Заходьте
Городоцька 242 Г, Львів
Підбір запчастини
Замовити підбір вихлопної системи чи запчастини
Телефонуйте
Пишіть нам у месенджери
Заходьте
Городоцька 242 Г, Львів