Найтихіший прямоток – як вибрати відповідну деталь?

Безперечним фактом є те, що одним з найпопулярніших і поширеніших варіантів для тюнингу автомобіля в цілому і вихлопної системи зокрема, вважається установка прямотоку. У переважному числі такий глушник купують побільше і гучніше, щоб відчувався звук подібно до звучання потужного спортивного автомобіля. Але такий тюнинг далеко не завжди може сподобатися сусідам або навіть працівникам поліції, тому, у деяких автовласників існує також бажання зменшити гуркіт, щоб забезпечити як можна меншу басовитості при цьому зберігши всі переваги прямоточної системи випуску.

Тихий прямоток – реальність або міф?

Дуже важливо, при плануванні змін вихлопної системи, розрахувати та купити оптимальний прямоток, який надаватиме «благородне» звучання.
Останнім часом більшість водіїв віддають перевагу збільшенню звуку вихлопної системи, басовитості, красивого тембру. Проте це може значно заважати людям, що живуть в спальних районах, а також викликати підозріння в поліції. Адже існують норми рівня шуму, перевищення якого приводить до зовсім чималих штрафів. Ну і напевно, гучний прямоток буде основною перешкодою при перетині кордону у країни Євросоюзу.

Тихий прямоток – реальність або міф

Якщо придбати прямоточний спортивний глушник високої якості, можна добитися тривалої експлуатації вихлопної системи. Але як же досягти тиші? Оптимальний варіант – монтаж систем гасіння звукових хвиль, яких можна встановити відразу декілька. Купити полум’ягасник колекторний (так званий іскрогасник), прямоточний резонатор і власне прямоточний глушник. Нагадуємо, що ці, як і всі необхідні деталі та запчастини для тюнингу вихлопної системи, можна придбати в нашому інтернеті-магазині.

Особливості прямоточного резонатора

Не менш важливою частиною вважається прямоточний резонатор, який також називається спортивним. Головна його функція – створення згладжування і компенсація звукових хвиль, що позначається на відсутності зворотного тиску вихлопів. Даний елемент краще купити якісний, щоб і матеріал набивання був надійний. Вони стоять дещо дорожче, проте і прослужать набагато довше.

Не менш важливою частиною вважається прямоточний резонатор, який також називається спортивним

Хороші резонатори, що встановлюються в спорткарах виготовляють з перфорованої труби скрізного типа. Та додатково покривають термостійкими матеріалами, які надають оптимальну звукоізоляцію. У такій деталі немає камер, що дозволяє не міняти напрям руху вихлопу. У парі з хорошим глушником можна отримати відмінний комплекс. Щоб компенсувати шум на кращому рівні для здобуття тихого прямотоку з бархатистим звучанням.

Хочемо також зазначити, що ми – Demi Motors, самі виробляємо дуже якісні прямоточні резонатори, які за якістю не поступаються деталям дорогих західних торгівельних марок. Ознайомиться з пропозицією, а також купити за оптовими цінами, можна тут «Прямоточні резонатори Demi Motors».

Які ще варіанти для приглушення звучання прямотоку

Але, в більшості випадків, установка прямотоку на звичайних – стічних автомобілях, в основному потрібний лише для декоративних цілей, ну і може деякого мінімального підвищення потужності мотора. Частенько деталь міняється просто для поліпшення звучання. Зробити це у зворотний бік, приглушити прямоток можна ще наступними варіантами:

Флейта в прямоток

Нескладна конструкція, що зовні нагадує флейту. Має довжину 18-25 см і діаметр в 1/3 від вихлопу, а також приварену заглушку, яка виконана в різних формах, у вигляді циліндра, диска або конуса. Кріпиться такий пристрій на болти, усередині самого прямоточного глушника. Коли міняється розташування вихлопного каналу, гази проходять через спеціально призначені для цього перфорації. Таким чином міняється швидкість, міняється звукова хвиля і в результаті цього вихлоп тихіший. Потрібно зазначити, що флейта – це народна назва, а офіційно деталь зветься сайленсер (від англійського silencer, що означати глушник).

флейта – це народна назва, а офіційно деталь зветься сайленсер (від англійського silencer, що означати глушник).

Прямоточний вихлоп із заслінкою

Дуже відома конструкція прямоточного вихлопу, яку можна зустріти переважно на моделях BMW з механічною трансмісією. Принцип роботи прямоточних вихлопних систем із заслінкою простий – при знижених зворотах, вихлопи вирушають через глушник із закритою заслінкою (чим досягається максимальне пониження звуку у тому числі), а на необхідному для оптимальних зворотів значенні – заслінка відкривається, і вихлопна система стає прямоточною, що дозволяє забезпечити оптимальний момент, що крутить, шляхом посиленої вентиляції циліндрів. У якісних деталях управління здійснюється автоматично, але є і ручні моделі.

Коштує такий варіант недешево і, в цілому, дешевше обійдеться перший варіант, адже на оригінальну комплектацію високої якості прямотоку із заслінкою може піти декілька тисяч доларів.

Рубрика: Статті
Поділитися
Facebook
Telegram
Twitter
Консультация
Оставьте свои контактные данные в форме. Мы свяжемся с Вами и предоставим необходимую информацию
Звоните
Пишите нам в мессенджеры
Заходите
Городоцька 242 Г, Львів
Консультація
Залиште свої контактні дані нижче у формі. Ми зв'яжемось з Вами та надамо необхідну інформацію
Телефонуйте
Пишіть нам у месенджери
Заходьте
Городоцька 242 Г, Львів
Підбір запчастини
Замовити підбір вихлопної системи чи запчастини
Телефонуйте
Пишіть нам у месенджери
Заходьте
Городоцька 242 Г, Львів