Який глушник поставити на ПРІОРУ?

Продовжуючи тему автомобілів виробництва ВАЗ та обслуговування вузлів їх вихлопних систем (яку ми розпочали в попередніх публікаціях), слід згадати про досить популярну модель виробництва ВАЗ – Ладу Пріору (ВАЗ 2170-2172), вихлопна система якої також періодично потребує заміни зношених частин, або навіть у встановленні нової вихлопної системи. І ні для кого не секрет, що не дуже якісне виконання деталей, ще з заводу плюс негативний вплив навколишнього середовища прискорює знос всієї системи вихлопу. У цьому матеріалі розглянемо, які варіанти глушника можна поставити на Пріору.

Вихлопна система на Лада Пріора

Вихлопна система на Лада Пріора для виведення відпрацьованого газу, у стандартному виконанні, має такі складові:

  • колекторна труба: у стандартному наборі присутній сажовий фільтр і каталізатор, що робить експлуатацію транспортного засобу більш екологічною;
  • колектор з’єднаний з резонатором спеціальними фланцями, також є гофра, що робить вібрації менш відчутними;
  • резонатор, своєю чергою, з’єднаний із глушником хомутом;
  • із задньої сторони автомобіля вмонтовано трубу, через яку виходять відпрацьовані гази;
  • всі важливі вузли скріплені трубами в один герметичний механізм.

У нестандартному, так би мовити, тюнінгованому варіанті, часто зустрічається використання приймальної труби павука замість колектора та каталізатора. Недолік такого методу в тому, що він повністю порушує екологічні норми, але відсутній тиск на двигун. Такий тюнінг має право на життя, оскільки при певних режимах його функціонування позитивно впливає на динаміку автомобіля і додає потужності.

Вихлопна система на Лада Пріора найчастіше має проблеми, пов'язані саме з основним глушником (далі просто глушник).

Проблеми глушника Лада Пріора

Вихлопна система на Лада Пріора найчастіше має проблеми, пов’язані саме з основним глушником (далі просто глушник). Якщо під час пересування з’являється неприємний гучний звук або стукіт, значить у цьому вузлі з’явився прогар (іноді чути тріск під час розгону). Це відбувається через те, що руйнуються перегородки усередині банки глушника. При посиленій роботі двигуна це суттєво впливає звук. Оптимальним рішенням буде демонтаж старого та встановлення нового глушника ВАЗ Пріора.

Види глушників на ПРІОРУ та їх вартість

Глушник Пріора (ВАЗ 2170-2172) виконані у різних варіантах. Можна знайти пристрої від українських виробників та дорожчі механізми закордонного виробництва. Теж саме і з глушниками. Є різні варіанти глушників на Пріору, які відрізняються рівнем міцності та відповідно вартістю.

Зараз український ринок пропонує в основному такі глушники на Пріору, ціна:

  • глушник із тонкими стінками із чорного металу, вітчизняного виробництва (товщина сталі банки знаходиться в межах 0,8-1,2 мм) – 15-20 у.о.;
  • стандартний варіант із товщиною стінок 1,5 мм – 20-25 у.о.;
  • вузол з оцинкованої сталі від українського виробника, товщина стінок 1,5 мм – 25-30 у.о.;
  • стандартний тип глушника зі сталі покритої алюмінієм (алюмінійована сталь) від європейських виробників, товщина стінок 1,5 мм – до 30 у.о.;
  • механізм з нержавіючої сталі з номінальною товщиною сталі – від 35 у.о.

Щоб купити вихлоп на Пріору важливо слідувати одному простому, але важливому правилу — не вибирати найдешевший і найлегший механізм. Використання такого складової часто призводить до швидких поламання.

Є думка, що, щоб продовжити термін служби складової, варто встановлювати механізм з нержавіючої сталі, попри те, що його вартість вища. Але ми пропонуємо, зваживши співвідношення ціни та якості з усього переліку, який пропонуються в Україні, зупиниться на варіанті з алюмінійованої сталі від європейського виробника, наприклад від POLMO:

  • Глушник для ВАЗ 2170 (ЛАДА ПРІОРА) 1.6 SEDAN (11.67 POLMOSTROW)
  • Глушник для ВАЗ 2172 (ЛАДА ПРІОРА) 1.6 HATCHBACK (11.66 POLMOSTROW)

На даному етапі розвитку технології виробництва, алюмінійована сталь більш зносостійка і міцна, до того ж практично не схильна до корозії. Така деталь прослужить від 5 до 6 років.

Щоб купити вихлоп Пріору поважно слідувати одному простому, але важливому правилу – не вибирати найдешевший і легший механізм. Використання що такого комплектує часто приводить до швидких поломок.

Висновки

Зламання системи виведення газу – це одна із найчастіших причин звернення водія на станцію технічного обслуговування. Незалежно від типу глушника вона потребує ремонту чи заміни після 40-50 тис. км пробігу. Тому, вибираючи глушник на Пріору, седан або хетчбек варто орієнтуватися на відомих виробників. Бюджетні механізми швидко зношуються, псується якість шумоізолюючого матеріалу, що призводить до занадто гучного шуму під час їзди. До речі, вихлопна система Пріора хетчбек, седан та універсал не надто відрізняються, вона теж згодом перестає виконувати свої функції.

Ще потрібно сказати, що автомобілі Лада Пріора вважаються досить складними агрегатами для самостійного ремонту. Однак практично кожен власник цього автомобіля може виконувати всі роботи, пов’язані з ремонтом та заміною вихлопної системи. Головне — правильно вибрати хороший глушник на пріору, заздалегідь купити всі необхідні дрібні елементи для заміни (у нас, в інтернет-магазині Демі Моторс, звичайно, є все необхідне) і відвезти машину на естакаду або підіймач.

Рубрика: Статті
Поділитися
Facebook
Telegram
Twitter
Консультація
Залиште свої контактні дані нижче у формі. Ми зв'яжемось з Вами та надамо необхідну інформацію
Телефонуйте
Пишіть нам у месенджери
Заходьте
Городоцька 242 Г, Львів
Підбір запчастини
Замовити підбір вихлопної системи чи запчастини
Телефонуйте
Пишіть нам у месенджери
Заходьте
Городоцька 242 Г, Львів